czwartek, 31 lipca 2014

ZDAŁAM!!!

      Jak już kiedyś wam pisałam, jestem nauczycielką, to był pierwszy rok mojej pracy. No i jak na świeżaka przystało czekał mnie na koniec egzamin kwalifikacyjny!!!!! Ile stresu, ile nerwów. Ale już po wszystkim. Egzamin zdany z wynikiem pozytywnym:) Cieszę się niezmiernie. Jak moje cudka nowe, podobają się wam?? Wszystko szyte własnoręcznie:) Dzisiaj pokażę wam komplet z którego jestem naprawdę dumna. 


BLACK AND SILVER
Komplet uszyty przeze mnie ze srebrnych koralików toho, czarnych okrągłych fasetowanych i pięknej przeźroczystej kropli. Kolczyki mają długość około 10 cm, bransoletka jest pasowana na rękę pani: ok. 17 cm, wisiorek jest spory, do tego dodałam łańcuszek o długości ok 60 cm łącznie. 
Cena kompletu: 65 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz